Wednesday, November 4, 2009

flying??or mental flying??

argh!!!

comil je gua marah kan??hahaha


da 3 hari standby...
da la kene bgun awal2...
tp xdpt gak fly..


hahaha padan muke lu..tgok gua..bley terbang tiap2 hari..




so ape video bwh ni bile da tahap bosan gaban..xtau nak buat ape..
amaran kerajaan: video ini akan membuatkan korang xleh tdo mlm




sebenarnye aizat xkasi upload video ni..takut fames..hahaha
so korang agak2 r..



boleh ke gua jadi penyanyi??


makcik suko sore ko..macam sm salim..makcik nak lotak ubat cap kapak jab yo kat kepalo makcik..poning den dongar sore ko..




version mane lg sedap taylor swift or aku..
bley la aku rampas mic taylor t..

ketepi ko pompuan gua nak nyanyi!!

cekgu: nak makan strawberry!!

5 comments:

  1. one word in describin d video : funneh ! hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha org pun xleh tahan tgok vid tu..haha

    ReplyDelete
  3. even video kaw sumbang,tatapp klakaw di perutku~
    xD

    ReplyDelete
  4. manisss la yg nyanyi tu...harmonisssssssssssssssssss

    ReplyDelete