Monday, May 30, 2011

GAJAH!!!!!

assalamualaikum!!!!!!!
apa kabar semua anak2 murid...
kelihatan amat cantik harini semua..


hari ni aku nak citer pasal kejadian semalam..yang menghantui aku...

semua org tau aku lama dok menganggurkan..(feeling glamer nih!)
so makin gajah la diri ini..



memang aku terasa gajah sangat. mostly seluar aku da xmuat..


mcm ni la keadaan aku bila nak pakai seluar..sedihkan?

so nak dijadikan cita..aku da start keja ngan company buat cabinet semua..bukan cabinet ahli politik tu!!! kitchen cabinet..
so hari2 la cekgu masuk opis..



macam ni la cekgu g kerja..


hari-hari aku cuba tuk pikir tuk kurus..

gajah:hang ikut exercise mcm aku ni cekgu..mesti badan hang tough macam aku..

lagi sedih semalam duk aku buat kerja opis..
tiba2..

kerusi patah!!!!

dengan ini cekgu dengan rasa bangga nya telah mencapai tahap gajah..taniah!!!


anak gajah: "mak awaiq cekgu nak kait kan ceq mak.."
mak gajah: "orang tua memang xsedar diri..dia yang gemok nak kata kita gemok jugak.mak hari2 pakai bengkung..dia ada?"
cekgu: termenung!



cekgu: korang tau x exercise yang xyah kuar peluh tp boleh kurus?

3 comments:

  1. shah, mne de exercise yg xyh kuar peluh tp kurus..tp klu thru diet bleh la...hehe..jom jog!

    -wawa-

    ReplyDelete
  2. wawa...tu la yang malas nya..yang penting ape??
    hati...

    ReplyDelete
  3. hehe...mls xdpt ar nk tlg cekgu kurus blk! g la dancing class ke...leh kurus jgk klu dancing nih

    -wawa-

    ReplyDelete