Saturday, May 23, 2009

bertunang mari!

I’m helping my parent counting all the moneys that we got from guests just now.(I call it ‘salam berkaut’ shake ur hand and the same time give an 'angpau'
While counting the moneys I heard very haunting joke from my father..

Ayah: da berape yen(me)?
Me: da 3 ribu lebih..
Ayah: ni kalau da 4 ribu da cukup buat kenduri tunang yen ni..
Me: ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(terus pengsan 6 jam!!!)

Em.. im going back to kelantan tonight..tired.sad, bored(back to kelantan ofcuz!)all feeling mix together..
But Alhamdulillah(buat macam fazri) everything on the track(the wedding)..Thanks to all my frens that came to my house yesterday… I don’t have time to update the picture yet (maybe latter on) since I’ll be bz with my coming exam early next month...wish me luck!

Cekgu: ade sesape x nak tunang ngan aku???

6 comments:

  1. la... boleh pulak pengsan ko ni.. hehe...
    yen, ko masih blaja atau dah kerja? lama aku tak dengar khabar ko nih...

    * jgn kata diri tak lakulah... bukan tak laku, cuma masih belum ditemukan dgn yg sesuai jer...
    Good Luck dlm menjalani hidup yerk...
    ; D

    ReplyDelete
  2. aku blaja lg la..
    kat kelantan ni..blaja ilmu agama...hehe
    hehe ko da keje ker??
    aku ngah bz skrg ngan exam..
    :)

    ReplyDelete
  3. blaja ilmu agama? hurmmm... biar betul ko nih? huhu...
    aku tak keje lagi lerr... tgh mencari gak...
    bz exam ek? Good Luck lah yerk...

    ReplyDelete
  4. hehe thanks..
    xde la..aku buat training kat sini..
    hehe gud luck cari keje k..
    baru abes kan..'sambung la g uk..
    bley cari jodoh skali kat sane..
    :)

    ReplyDelete
  5. cekgu! tak payah nak emphasize sgt ALHAMDULILLAH tu ye..

    **Bahagia :)

    ReplyDelete
  6. mr F...sungguh bahgia yer...
    hahaha..
    alhamdulillah..
    bile nak buat kenduri doa selamat??
    eh ko tau x aku ade adik kat skolah kite skrg..
    alhamdulillah dia lg dasyat..
    hehe

    ReplyDelete